2011-08-23

Өнөөдөр бол маш SPECIAL өдөр



Өнөөдөр бол маш SPECIAL өдөр.Та бүхэн гайхаж магадгүй лдээ ^__^.Би энэ блогын эрэгтэй админуудын нэг нь ккк.За тэгээд өнөөдөр бол энэ блогын эзэн болох Tseka бид 2ын үерхсний 100 өдрийн ой.Үерхээд 100 өдөр болж байнаа гэсэн үг xэxэ.Бид 2 яг энэ өдөрөөс 99 хоногын өмнө үерхэж эхэлсэээн..Гэхдээ анх бид 2 зуслан дээрэ танилцаж байсан,тэр үед тийм ч сайн харьцаатай байгаагүй,нээх их харьцаад байдаггүй байсан.(Би тэр үед дуралсан байсан,гэхдээ тэрийгаа хэлж чадалгүй байсаар байгаад 9 сар хүргэсэн)Би түүний утасыг ч авж чадаагүй явуулсан.Дараа өвөл нэг өдөр гадаа тааралдсан.Би тэр үед боломжыг алдахгүй гэсэндээ утасыг нь аваад орой болгон залгадаг болсон.Тэгээл орой болгон мэссэнжэрдээл.Түүний төлөө зөндөө хэрэгтэй юмнаасаа татгалзсан гэхдээ би тэрэндээ ерөөсөө харамсдаггүй.Би нэг өдөр зориглоод түүнээс ҮерХий гэж гуйсан.Өдөр болгон хариуг нь хүлээж суудаг болсон.Тseka хариугаа хэлэлгүй бараг сар болсон.Тэгээд би асуутал зөвшөөрсөн.Би аймар их баярласан xэxэ.Ингэж л үерхсэн юмдаа.Ингээд түүндээ зориулаад хайртай хүмүүсийх нь зургыг оруулж байна.Би энэ хайртай хүмүүсийг нь нээх хүндээр хүлээж аваад байдаггүй.Тseka ч гэсэн миний хайртай хүмүүсийг хүндээр хүлээж аваад байдаггүй.Аан тийн бас манай Тseka айгүү хөөрхөн,өхөөрдөм,хөөрхөн ааштай,ухаантай,хүнийг ойлгож чаддаг,дэмжиж чаддаг,үнэнч яг миний IDEAL TYPE.Манай Tseka яг одоо унтаж байгаа байхаа,бид 2 өчигдөр шөнөжингөөө Video Calldsan,би зориуд сэрээд энэ юмыг бичиж байгаа юмааа кк.За ингээд хайрынхаа хайрын зургуудийг нийтэлж байна
Number1 Love ni bol Sungmin



Leeteuk



Shindong


Twins



Boyfriendiinhan bugdeere yum bnleee hehe



Teen Top L.Joe




Chunji


B1a4 Jinyoung





Sandeul


Onew


Key



Tseka хайр нь хайрдаа зөндөөө их хайртай шүүү.Үнсий
Бас бид 2 чинь 2уулаа их баян айлых :p


39 comments:

  1. Huuusheee ymr huuurhun yumbeeee

    ReplyDelete
  2. manai nz bandi ingedeg ch boloosoi

    ReplyDelete
  3. ymr huurhun setgel hudulmuuur yumbeee

    ReplyDelete
  4. amka chi odooo Tsekag bi chamtai uvul uulzuuulj uguu bizde hehe teriig helehgui ysiin :P

    ReplyDelete
  5. yun huurhun tuuhtei yumbeee

    ReplyDelete
  6. ter bayan ailih gsn ni taalagdlaaa

    ReplyDelete
  7. bid nar chini bugdeere bayan ailiin huuhduud bhgui yu :P amka,tseka,bi,ozaki,enrik ntr gd zunduu zunduuu

    ReplyDelete
  8. anand gd bdag chini bas ene 2toi nzuud yumuu

    ReplyDelete
  9. tshte aiguu sn nzuud shde bi bas tsekatai uyerhej bsan :P

    ReplyDelete
  10. uu zaza alchdiim bn

    ReplyDelete
  11. za ta2t 100 udriin oin medn hurgiiii

    ReplyDelete
  12. hey bugdeeere hosuudda bayar hurgeed 100 udriin oin bayariin mend gd bugdeere bichetsgeey thu goysht :P

    ReplyDelete
  13. 2huurhun hostooo 100 udriin bayariin mend

    ReplyDelete
  14. 100 Udriin Bayariin Mend 2too hairtai shuuu

    ReplyDelete
  15. yadjiihad ysn ch ih hairtai yumbde xexe
    100 udriin bayriin mend

    ReplyDelete
  16. 100 udriin bayriin ned

    ReplyDelete
  17. 100 Udriin bayariin mend hurgey

    ReplyDelete
  18. hosuud adilhan sonirholtoi goy yumooo

    ReplyDelete
  19. 100 udriin bayariin mend

    ReplyDelete
  20. uneheer huurhun yumaaa

    ReplyDelete
  21. ta 2too hairtai shuu

    ReplyDelete
  22. 100 udriin bayriin mend 2 huurhnuuuu

    ReplyDelete
  23. unheer uulkun love story bn

    ReplyDelete
  24. hosuud adilahn sonirholtoi goy l yum manai nz ohin yostoi kpopiig uzen yaddag huuheddee :p

    ReplyDelete
  25. Lonely couple-doo happy 100th day

    ReplyDelete
  26. ta 2too hyzgaargui ih hairtai shuu

    ReplyDelete
  27. Tseka ni ene medeeg unshaad yah bol

    ReplyDelete
  28. 2nzdaa hairtai shuuu yostoi huurhun hosuud bgamda ene 2
    100 az jargaltai,dursamjtai udriin mend

    ReplyDelete
  29. Hehe AmkA tnx kkk bi ch gsn chamdaaa hairtai ^__^

    ReplyDelete
  30. Zugeerdee hairaaa bi chamdaa zunduuu ih hairtai
    Bas buh unshigchiddaa tnx

    ReplyDelete
  31. donwoosuri_teuk8/23/2011

    yaanaa tmar ch huurhun ym be dee ma lonely couple denduu hair hurmeer blogtoi denduu hair hurmeer tuuhtei denduu hair hurmeer hosuuddaa ta 2too 100th day aimar ih lovetoi shuu lonely couple-daa az jargal eruul enh sn shniig husen erooe kkkk ma nz bandi nadad iim hezee ch martagdahaargui beleg ugvul goe doo ntr oo bs yasan romantek ym be kkk hwathing

    ReplyDelete
  32. huuh donwoosuri_teuk ysn goy heldiimee hhe bur uyarchlaaa

    ReplyDelete
  33. bayar hurgiiiiiiiiiiiiiii ih huurhun hosuud bna 100 dahi udruu zugaatai unguruulerei

    ReplyDelete
  34. donwoosuri_teuk8/23/2011

    kkk zgr l sergeliinhee ugiig helsen tudii kk minii setgel hudluul engeed bichsen ym

    ReplyDelete
  35. Anonymous8/25/2011

    huuh ysn goiin bayr hurgii

    ReplyDelete
  36. Найз залуу маань над дээр эргэж ирэхэд би энэ гэрчлэлийг дэлхийн өнцөг булан бүрт хуваалцахаа амлаж байна, өнөөдөр миний харилцаа, гэр бүлд баяр баясгалан, аз жаргалыг бэлэглэсэн DR WHITE -д чин сэтгэлээсээ талархаж байна. Жинхэнэ, жинхэнэ шидтэн байдаг гэдгийг би та бүхэнд мэдэгдэхийг хүсч байна. Би найз залуугаа алдах хүртлээ эдгээр зүйлсийн аль нэгэнд нь итгэж байгаагүй, надад маш сайн шившлэг хийдэг ЦАГААГҮЙ эмчийг олох хүртэл надад тусламж хэрэгтэй байсан, тэр надад хайрын шившлэг хийж, найз залуугаа 2 хоногийн дараа буцааж авна гэж надад итгүүлсэн. 2 хоногийн дараа миний утас дуугарч, найз залуу маань сүүлийн 3 сарын турш над руу залгасангүй. Хагарсан зүрх сэтгэлээсээ уучлалт гуйж, насан туршдаа надтай хамт миний нуруу байхад бэлэн гэдгээ хэлсэн. Доктор ЦАГААН, би түүнд ямар их хайртай, ямар их хүсч байгаагаа мэдэхийн тулд түүнийг суллав. Тэгээд бид хамтдаа хичнээн их зүйлийг хуваалцаж байгаагаа төсөөлөхийн тулд нүдээ нээв. Би одоо энэ гэрчлэлийг бичиж байхдаа энэ дэлхийн хамгийн аз жаргалтай охин юм. Доктор ЦАГААН танд бас тусалж чадна. Түүнд имэйл илгээнэ үү: (wightmagicmaster@gmail.com) эсвэл түүний WhatsApp руу +17168691327

    ReplyDelete