2011-06-18

4ever friends 8dugaar heseg (өгүүллэг)



Өөдөөс нь ойртож байсан хүн чив чимээгүй ойртсоор байлаа.Манаихан айгаад.Буцаад гүйлээ.Тэгтэл гэнэт Хээчүл Сохиг санасыму яасийн Сохи,Сохи!! Алга байна.Алга болчиж.гээд санаа зовсоор гүйж байтал.Сохи хаанаас ч юм тэднийг дуудав.Эргээд хартал өөдөөс явж байсан хүн Сохи байж таарлаа.Хээчүл Сохи чи яасан юм бэ?Хүн айлгачхийн! гээд л бүгдээрээ Сохид үглэсээр байгаад,хоноглож бaiгаа байшиндаа ирэв.

Тэд нар гэртээ орж ирэхэд Кюхюн:
-Миний нойр ерөөсөө хүрэхгүй байхын.Цаг эрт байнууда.
-За би цаг хараадхий.Хүүе миний цаг зогсчиж(Сивон)
-Яасан сонин юм бэ.Минийх бас зогсчиж.Ёна чи цагаа хардаа(Сүнмин)
-Минийх бас зогсчиж(Ёна)
Магадгүй бугуйн цаг ажиллахгүй байж магадгүй.Учир нь энд ямар сорозон холбоо байгааму?(Есүнг)
-За чи битгий ухаантай царай гаргаад бай.Бүгдээрээ утсаа асаагаад харцгаая.(Литук)
Тэгтэл хэний ч утас асахгүй байв.Бүгд шоконд орсон байхад ТОП:
-Машин.Машиний цаг ажиллаж байгаа би очоод харъя.Юри хамт явъя.Саймон Д хамт явъя гээд тэр 3 хамт гарав.Тэгтэл машиний цаг энэ ойд анх ирэж байх үед 3цаг болж байсан хэвээрээ байлаа.Бүгдээрээ сонин болоод л унтаж чадахгүй байлаа.Хөвгүүд,охидуудаараа хуваагдаад суусан байлаа.Тэгтэл Ёна босоод хөвгүүд дээр очоод:
-Сүнминаа чамд энд таалагдахгүй байна тэ.Чи  эд нартай санал нийлэхгүй байна тэ?(Ёна)
-Тиймэ чи яаж мэдсийн(Сүнмин)
-Царайнаас чинь харагджийн.Охидуудтай хамт суу.Бүгдээрэ хамт гоё сонин хачин ярилцъя(Ёна)
-Тэгийлдаа(Сүнмин) гээд Сүнмин охидуудтай хамт сууж юм ярьж эхлэв

Сүнмин Ёнагийн хажууд суучихсан,тэр 2 их ойрхон суугаад,Ёна Сүнминий мөрийг дэрлээд суугаад байв.Сүнмин:
-Заза гоё юм ярийлда.2хоногийн өмнө би их дэлгүүрт явж байсийн.Тэгсэн чинь миний урд явж байсан эгч их урт намирсан үстэйн..Тэгээл би цахилгаан шат руу гараал.Санаандгүй тэр эгчийн үс нь дээр нь дарцан,тэрийгаа мэдэхгүй яваал бсийн.Тэгээл тэр эгч буугаад явсан чинь үс нь байхгүй
-Яасан юм тэр үс нь?(Санни)
-Яхавдэ хиймэл үс байсан юм байлгүй.Тэгээд миний гар нь доор дарагдаад үлдчихсэн.Тэгээл би тэр эгчид Эгчээ үсээ аваарай гэсэн чинь тэр эгч намайг цохиод,алгадааад,зодож зодснийхаа дараа үсээ аваад явсийшт-(Сүнмин).гэхэд бүгд инээлдэв
Тэгтэл Санни Сүнминийг гарнаас нь татаад.Гадаа гаргаж ирээд

-Сүнминаа 2уула үерхэж байгаа биздэ.Тэгтэл чи надаас илүү Ёнад санаа тавиад байна!

-Надад үнэхээр муухай санагджийн(Санни)
-Заза хайраа намайг уучлаарай би одоо чамд илүү их санаа тавьж байх болно.Заза 2уула оръё.гээд тэр 2 оров
Ороход Литук:
-Заза бүгдээрэ унтацгаая.Гээд хуваагдаад өөр өөр өрөөнд оров.Санни,сүнмин,Кюхюн,Есүнг,Жиа 5 нэг өрөөнд оров.Тэдний өрөөнд томоос том толь байлаа.Сүнмин яг тольний урд унтав.Сүнминийг унтах гхээр толинд нэг хүний дүрс Сүнмин рүү ширтээд байгаа юм шиг санагдаад байлаа
Сүнмин унтаж чадахгүй удлаа.Тэгээд унтчихлаа
за ингээд болоо маргааш илүү аймшигтай ч юм шиг сонирхолтой ч юм шиг юмнууд болох болно

13 comments:

  1. haha ter hiimel ustei story aimar goy yumaaa

    ReplyDelete
  2. eooo evgui l yumtai uchirjde kk

    ReplyDelete
  3. joohon evgui yumaaa

    ReplyDelete
  4. ashguideee ymr goy yumbe 2 honog huleeleeshd kkk

    ReplyDelete
  5. unen cool bolj daraagiin hesgee hurdan oruulaarai

    ReplyDelete
  6. yostoi goy thanks

    ReplyDelete
  7. want in english please

    ReplyDelete
  8. manai kyuhyun dongahe 2 aimar baga gark baina arai ih oruulj bolkumu

    ReplyDelete
  9. Anonymous6/21/2011

    goi bolj 9g ni hezee oruulhiin

    ReplyDelete
  10. 9oo amjval today oruulnaa 2 honogiin daraa nairamdal yavah gd tsag zav muutai l bnda

    ReplyDelete